تقدیم به مریم وتمام خوانندگان خاطرات مرده
تقدیم به مریم وتمام خوانندگان خاطرات مرده

 

اززبان حمیده جاهدین محمدی:در بسیاری از روزهای زندگیم در سالهای گذشته  ، در روزهای نوجوانی  به این سوال اندیشیده ام که چطور می توان یک نفر ، یک خانواده و یا حتی یک جامعه را نجات بخشید .؟ آیا حاضرم برای این کار تلاش زیادی انجام دهم ؟ آیا می توان در این راه استقامت به خرج داد ؟....

این ها پرسش هایی بود که در تمام آن روزها  از خودم می پرسیدم و در جواب به آنها  بود که رمان خاطرات مرده خلق شد تا پاسخی باشد بر تمام سوالای ذهن من . رمانی که حاصل هیجان ها ، بی قراری ها و شورها و تلاش های نوجوانی است و درست مانند صاحبش تلاطم های زیادی را پشت سر گذاشته تا اینک شما مخاطبش باشید .

من خاطرات مرده را یک جور تلاش برای رسیدن به اهدافی ارزشمند در آن روزها می دانم و یک فصل از کتاب بعدی ام را هم به پشت پرده این رمان اختصاص داده ام امیدوارم از آنچه می خوانید پند بگیرید . و اینک  چند راز  درباره  رمان خاطرات مرده :

من اولین جملات خاطرات مرده را در 16 سالگی نوشتم و چهار سال بعد وقتی پایان آن را نوشتم  هنوز نمی دانستم که قرار به اندازه تمام  سفرهای من فاصله بین قاره ها را برای چاپ شدنش بپیماید . خاطرات مرده به خاطر قاره پیمایی رکوردار گینس است .این رمان اولین رمانی بود که منتشر کردم و  ترکیبی از  ادبیات و روان شناسی ، دو رشته مورد علاقه من و سبک جدیدی در ادبیات محسوب می شود .

به خاطر علاقه ام به گل های لیلیوم و رز ، نام دو قهرمان کتابم را لیلیان و رز گذاشتم

محتوای کلی و روند داستان ساختگی است اما بعضی از شخصیت ها را از دنیای واقعی الهام گرفته ام .

روزهایی که خاطرات مرده را می نوشتم دوستی به من دو آهنگ هدیه کرد. اکنون خودش نیست اما یادش در قلب من باقی خواهد ماند . آهنگ های

یکی از آهنگ ها را به یادگاری از رمان خاطرات مرده برایتان گذاشته ام امیدوارم آن را پذیرا باشید ...

 

دانلود آهنگ

www.jahedinmohammadi.ir

 

حمیده جون ازت ممنونم.

 

 



[ شنبه 8 شهريور 1393 ] [ 1:4 ] [ maryam ] [ بازدید : 352 ] [ نظرات () ]
مطالب مرتبط
نظرات این مطلب

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







آخرین مطالب
happy birth day (1394/12/27 )
again (1394/03/29 )
صلوات (1393/12/02 )
امید همکاری (1393/10/29 )
خـــــدا (1393/07/24 )
دعــــــا (1393/07/24 )
خـــــدا (1393/07/24 )